VRC Betaalpas

Met de VRC betaalpas kan je bij VRC consumpties in de kantine betalen. Zo heb je dus geen geld of pinpas meer nodig: wel zo veilig en makkelijk. Overigens kan je ook gewoon met geld of met je pinpas blijven betalen.

De VRC betaalpas is er in drie verschillende vormen. De pas verschilt alleen qua uiterlijk, de mogelijkheden zijn hetzelfde. De drie vormen zijn:

• Algemene VRC betaalpas
  • Spitsie pas
  • Club van 50 betaalpas

Hoe kom ik aan de VRC betaalpas?

De pas kun je per mail aanvragen. Stuur een mail met je gegevens naar betaalpas@vv-vrc.nl. De pas kost €2,50.
De VRC betaalpas is ook te gebruiken als teampas waarmee in één keer voor het hele team kan worden afgerekend. Je hoeft geen lid van VRC te zijn om de pas te kopen. Ook ouders of verzorgers van onze jeugdleden kunnen een pas kopen; voor zich zelf of voor hun kind.

Hoe gebruik ik de VRC Betaalpas?

Als je bij VRC een consumptie koopt aan de bar of snackcorner dan geef je de pas aan de horecamedewerker. De medewerker boekt dan via ons kassasysteem het bedrag van de consumpties af van het saldo op de pas. Op de klantendisplay kun je zien welk bedrag afgeboekt wordt en wordt het nieuwe saldo van de betaalpas getoond.

Hoe kan ik de VRC betaalpas opwaarderen?

Je kunt alles makkelijk regelen via Mijn KNIP online, bijvoorbeeld:

• Je pas registreren met de CVC code
  • Persoonlijke instellingen inzien en wijzigen
  • De pas opwaarderen
  • Saldo en transacties inzien
  • De pas blokkeren of activeren

Hieronder kan je direct inloggen bij Mijn KNIP online om alles te regelen. Als je voor de eerste keer inlogt, moet je je eerst registreren. Houd je kaart bij de hand, want je hebt de cvc-code van je kaart nodig.

Heb je vragen? Mail dan naar betaalpas@vv-vrc.nl