Scheidsrechters bedankt! VRC viert de Week van de Scheidsrechter

Afgelopen week stond in het teken van de scheidsrechter bij de KNVB. Het was een mooie kans om alle scheidsrechters en spelbegeleiders in de spotlights te zetten en te benadrukken hoe belangrijk hun rol is binnen het voetbal. Ook bij VRC hebben we dit afgelopen zaterdag gevierd. De club heeft alle scheidsrechters en spelbegeleiders een bedankje gegeven.

We kunnen het niet vaak genoeg zeggen: VRC is ontzettend dankbaar voor alle scheidsrechters en spelbegeleiders die elke week zo’n 30 wedstrijden in goede banen leiden. Dus, bij deze nogmaals: bedankt! Zonder jullie zou er geen voetbal mogelijk zijn.

VRC is de afgelopen jaren flink gegroeid, en daardoor wordt het steeds lastiger om voor alle wedstrijden een scheidsrechter te regelen. Soms moet een elftal zelf op zoek naar iemand die de wedstrijd wil fluiten. Daarom zoeken we nu ook naar nieuwe enthousiaste scheidsrechters die af en toe een wedstrijd willen leiden. Lijkt dat je leuk of wil je meer weten? Neem dan contact op met onze scheidsrechterscoördinator, Reinier Verweij, via scheidsrechterscoordinator@vv-vrc.nl.