Tamara Westerink voorgedragen als nieuwe voorzitter van VRC

Na een intensieve zoektocht, die begon met een brainstormsessie en het opstellen van een gedetailleerd functieprofiel, is Tamara Westerink naar voren geschoven als de nieuwe voorzitter van VRC. Op advies van een deelnemer uit de brainstormgroep kwam het bestuur in contact met Tamara. Na meerdere gesprekken bleek zij de meest geschikte kandidaat voor deze belangrijke rol.

Tamara Westerink is 38 jaar oud, getrouwd met David en moeder van drie kinderen. Zowel zijzelf, haar man als haar kinderen zijn actief lid van VRC. In haar professionele carrière is Tamara manager collectief bij het CNV, waar zij ruime ervaring heeft opgedaan die van grote waarde zal zijn in haar rol als voorzitter van VRC.

Tamara: “VRC is al jaren een plek waar ik graag ben, vroeger al in de jeugd een plek waar ik mocht voetballen en waar ik nu met veel plezier langs de lijn en weer op het veld sta. Ik kijk er naar uit om samen met het bestuur en de vrijwilligers te werken aan een vereniging waar iedereen met plezier voetbalt, groeit en meehelpt. Heb je vragen of ideeën? Spreek mij gerust aan, samen bereiken we bij VRC een mooi teamresultaat.”

Het VRC-bestuur is zeer verheugd over de voordracht van Tamara: “We zijn blij dat we een uitstekende nieuwe voorzitter hebben gevonden en kijken vol vertrouwen naar de toekomst. Dit is een belangrijke stap voor onze vereniging. We staan voor een aantal uitdagingen door onze sterke groei, onder andere op het gebied van onze accommodatie. We zien uit naar een succesvolle samenwerking.”

De komende periode zal Tamara meelopen met de huidige voorzitter, Gerrit Jan van de Weerthof en de rest van het bestuur om zich goed in te werken en een soepele overgang te garanderen.

Na goedkeuring door de leden zal Tamara officieel worden benoemd tijdens de eerstvolgende Algemene Ledenvergadering (ALV) op 28 oktober 2024.

Bestuur VRC