Geef je snel op voor de VRC Golf Open

Er is nog een aantal plekken vrij, voor zowel het toernooi als de clinic!

Op vrijdag 4 oktober 2024 vindt de allereerste VRC Golf Open plaats op Golfbaan Kromme Rijn in Bunnik. Dit unieke evenement is exclusief voor (ouders van) leden van VRC, leden van De Veensche Businessclub en sponsoren van VRC.

De middag begint om 14.00 uur met koffie. Om 15.00 uur start het 9-holes toernooi volgens het Stableford-systeem en er is een golfclinic voor 20 geïnteresseerden onder begeleiding van een golfpro.

Na het sportieve deel van de dag volgt een gezellige borrel, een prijsuitreiking en een gezamenlijk diner. De inschrijvingskosten bedragen € 60,00 per persoon. Bovendien is het mogelijk om een hole te sponsoren voor € 200,00 exclusief BTW, waarmee je onder andere naamsbekendheid krijgt via een beachvlag op een hole.

Het aantal plaatsen is beperkt tot 36 voor het toernooi en 20 voor de clinic, dus wees er snel bij! Schrijf je nu in om zeker te zijn van deelname aan dit leuke evenement voor zowel ervaren golfers als beginners!

Voor meer informatie en inschrijving, ga naar: https://www.vv-vrc.nl/vrc-golf-open