Wie nomineer jij als Vrijwilliger van het Jaar?

Onze ruim 300 vrijwilligers zijn onmisbaar voor onze vereniging. Dag (en soms zelfs nacht) staan zij klaar om ervoor te zorgen dat alle VRC-leden kunnen voetballen. We willen het graag nogmaals benadrukken: zonder vrijwilligers zijn we nergens!

We zijn enorm blij met de inzet van al onze vrijwilligers en één keer per jaar willen we één vrijwilliger extra in het zonnetje zetten als Vrijwilliger van het Jaar. En daar hebben we jouw hulp bij nodig!

We horen graag wie volgens jou in aanmerking moet komen om Vrijwilliger van het Jaar te worden en waarom. Je kunt hier jouw Vrijwilliger van het Jaar nomineren.

Tijdens de Nieuwjaarsborrel (uitnodiging volgt nog) maken we de Vrijwilliger van het Jaar bekend.